Visual Learning Lab – Képi Tanulás Műhelye

Szerzők

  • Ágnes Veszelszki

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.1.188.190

Kulcsszavak:

vizuális tanulás, kutatócsoport, műhely, konferencia, műhelyülés

Absztrakt

Nyíri Kristóf, aki Benedek Andrással együtt megalapította a Visual Learning Lab kutatócsoportot, vetette fel a következőt: „ A VLL tagjai nem alkotnak [egy] szubdiszciplínát; de talán törekedhetnén[e]k valamilyen valamiképpen konvergens elméleti irányba.” E célt is szolgálják a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen 2009 óta, immár hetedik éve működő Visual Learning Lab – Képi Tanulás Műhelye rendezvényei: a havonta megrendezett szemináriumszerű műhelyülések és az évente sorra kerülő nemzetközi konferencia is. E konferencia előadásainak válogatott és lektorált írásos változatai jelennek meg évről évre a Series Visual Learningben, a Peter Lang kiadó gondozásában.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-02-05

Hogyan kell idézni

Veszelszki, Ágnes. (2017). Visual Learning Lab – Képi Tanulás Műhelye. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(1), 188–190. https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.1.188.190